bulgarien dag 2

Idag tvingade dom upp oss till frukosten typ 9 på morgonen, helt döda. Dom andra gick ner och ja sov, fast jag kom sen också. Sen ner till stranden, där vi låg hela dagen och stekte. Elin och Lars hade med sig alla världens uppblåsbara saker haha, så när vi inte pallade ligga i värmen längre var det bara att flyta omkring i vattet, snacka om najs? Käkade glass också. Sen drog vi hem runt 4, och åt melon och skit, underbart! Jag duschade av mig all sand och la mig sen i min säng. Vaknade upp vid 20.00 och fick panik, trodde att den va 8 på morgonen och att jag hade sovit igenom hela natten, så jag gick upp och skällde ut mamma, helt seriöst. Hon typ vek sig av garv haha..

Sen fixade vi oss och drog först till mcdonalds (???!!) och sen till en bar, där vi tog en drink, för att sen dra vidare till en random klubb där dom spelade benny benassi och alex moreno, helt awesome, träffade roligt folk. Dock var allt folk typ aspackade och vissa spydde och kunde inte stå upp så vi drog ner till stranden och stod där och dansade ett tag. Sen till supermarket och köpa vatten, sen hem. Där låg neeten och sov tråkmånsen. Nu ligger jag här på golvet i hotellet. Massa pussar och bilder till eeeeeeeer!

typ döda på morgonen? vet inte hur många gånger jag skrek "jag hatar er" haha.


Neeten steker och ja sover som en stock, vakna upp och va bränd som en pannkaka :(


Alla små barn sprang kring som hamstrar i domdär bollarna


Älskar dehär partylandet ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0