tröötter, de märks!

Hej hehe^^
Inte haft min vanliga 24/7 uppdatering idag, men beror på hur jävla trött jag är, och på hur jävla sent vi sluta, och på att hur jävla länge ja fick sitta i trapan för jag hade glömt nycklar :( Dagen var iaf helt okej, förutom imorgse då jag kände mig så jäävla sjuk, asså piss ont i huvudet, halsen och magen. Men den dumma mamman tyckte ja skulle gå till skolan, yehhh. Kommer aldrig gå över om ja inte får vila, men ja kanske tänker träna endå imorgon om de har blivit bättre, haha. På rasten idag drog jag och oliver till donken och käka, och vi kom typ försent, men de va fett värt de, muahha ;d Dagens outfit idag va ful + jag orka inte fota imorse ^^ Men ni älskar mig endå för jag är bäst :) pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0