s to the öndag

Hejhejhejhejhej
Ja har nte skrivit på två dagar.
anledning 1. Inlägg utan bilder är tråkiga och kanky skickade aldrig bilderna^^
anledning 2. Har gjort väldigt mkt, gäster + kompisar.
anledning 3.
Hahahahahahhaha de finns ingen anledning 3
förlåt hörrni ;) pusssssss

Fredag: Skola bajsbajs, va jättetråkigt och mera tråkigt sen slutade ja sen gick ja hem till pappa. Sov lite, sen åkte ja till träning i tallbacka klockan 6 och de va en kul träning, de gick mkt bra ;D Efter de, tappade jag min mobil på marken, jag gick tbx hela vägen och letade, hittade den inte ;< Sen hem te agnes och äta maat (hamburgare) och leka me hennes kissemisse som är fett liiiiiiiiiiten och typ spruta vatten på hennes lillasyster(a) Sen fixa vi oss och rullade uuuut. Fick tag på han som hade min mobil men hitade inte hem till han X'D sen hem te agnes igen och äta chips och vara allmännt jättetjocka. Sen gick ja hem nån gång innan 12 typ. Mys.
Lördag: Va jättetråkig och trött och osocial hela dagen ;)  tills ja kom på att min mobil va borta och ringde till mamma och hon skjutsade mig till han och ja fick min mobil <fetaste hjärtat3 och sen hem och då kom mi padres "tjej" på middag osvosv. Ja laddade ner wow :o. Ignorera sista meningen :D(aa)

Och sen nuuu då , dricker ja te. Vaknade 14.00 och de suuuger ^^ Åka te solna c snart och köpa nått, hänga me någon? :) xoxo


Kommentarer
Postat av: fia

När kan jag köpa din gås ??

2009-01-11 @ 20:11:51
Postat av: Linda

Hinner inte hämta den imorgon innan ridningen, kan ja komma till stallet i övermorgon och lämna? :)

2009-01-11 @ 21:26:30
Postat av: fia

okej men smsa mig då :) jag tar med pengarna på tisdag då :)

2009-01-11 @ 21:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0