onsdags uppdate

Hejsan hoppsan :)
Hoppades att ni uppskattade inlägget om hur man lockar med plattång, hade nämligen fått flera frågor om hur jag lockat mitt hår förut, och du har jag sagt "med plattången. "vaaa? :S" haha aja :D
Idag=chilligaste dagen off the week(förutom söndag) slutar 12.50, ingen träning, ingen ridning, och alla mina kompisar har typ aktiviteter så det blir alltid att chilla galet. Har duschat, målat naglarna, ätit kakor och spelat wöw :'D Hemma ensam, blir de bättre ? Jaaa. Men ajaa ^^ Träffa sofia på fredag?! <3 Ja kmr döda dig me kramar din banan, oki?

Skolan idag då. Hände massor :O trots denna korta dag. Tänker inte gå in på detaljerna men det hade ju me "fjortisligan" att göra, och ja, ni får fråga ist ! När vi fick lunchrast vare grillen som gällde, (fiskpudding i matsalen, det kan tala för sig själv) så istället bled de kebab me fina folket (: Ja åt 3 ggr snabbare än mirza och oliver, hahahha :$ Sen smällde vi smällare och så, sen på sista lektionen (halvtimme) var de bara snack mellan folk med bråk och allt , hahah-.- Det var nog allt.

Sen måste jag bara nämna och reklama en mirakel-produkt!
LANZA healing strength. Det är som en silikon-spray för håret fast i flytande form. Har haft produkten i et halvår säkert. Köpte den nån gång när jag hade färgat mitt hår från svart och mitt hår var orange-gul-lila-brun-röd, så fick jag råd av frisören. Jag använde den några fåtal ggr bara för att klara av att borsta håret, men annars tyckte jag den va skitkass och att håret så "fettigt" ut. Så den har stått på mitt bord sen dess lixom. Men igår såg jag att Linda hade gjort reklam för den och hon är ju faktiskt utbildad frisör och på hennes recention stod det att det inte alls såg fettigt ut och att man skulle föna håret med produkten i håret mm. Så jag gav det en chans idag och provade igen. Och när jag hade fönat klart håret så skulle jag borsta håret. Och först fick jag värsta chocken och trode jag hade tappat allt hår, jag kände seriöst ingenting :O Borsten bara gled rakt igenom XD Skitläskigt. Och när jag känner på håret så är de skitmjukt. r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0