nu fan ska statistiken gå upp

Yoooooo.
Minst dubbelt så mkt :) pressapressa ! Ja vet att ni älskar min blogg så typ reklama i era bloggar eller nått :d Haha!
Skolan idag då, de va typ chilligaste torsdagen på lääänge lixom ahhh :D Våran nya nv/mattelärare är typ gudsåbra. Han kan fett mkt och så, men när man typ tappar fokus och snackar m annat och så och han går förbi och ser det så lixom kollar han lite surt och typ går vidare XD man baa yeeehh? Och sen hände lixom världshistoriens bästa grej idag, jag trode lixom ja skulle svimma och typ att ja drömde, kan ni gissa? Hahah. Jo nu vare ju så att våran spanska lärare hade en sjuk son så precis på VÅRAN lektion va hon tvungen att åka till han så våran spanskalektion blev inställt :'''D WIEWIEWIE typiskt mig. Men lixom yeh!  Vad ska ja mer hitta på för roligt då. Jaaaaaa, kan göra en ny header ;d puss påer mina små kycklingar!

Mah klart dåra ;d nu är frågan.


          gamla                 eller                nya     ?

Kommentarer
Postat av: fia

nya

2009-01-15 @ 20:52:06
Postat av: Anonym

Nya!

2009-01-15 @ 22:00:58
Postat av: isabelle

de båda är jättefina!:D

men den gamla tycker jag är med linda om du fattar ^^ <3

2009-01-18 @ 12:27:06
URL: http://isabelle.blogg.se/
Postat av: L I N D A

Aa haha, okej :)

2009-01-19 @ 08:40:08
URL: http://allaboutlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0