känner för ett inlägg

Vill skriva en massamassa saker .
Men ja vet ju lixom inte vilka som läser min blogg så de blir inte så. Det är de ja hatar me blogg. Mina föräldrar och alla andra vuxna som vill läsa alla ord ja skriver. "hon vet ju endå inte att ja läser" tänker dom? jooo de vet jag! Ja känner på mig. Men det finns iaf en hel del att berätta om.

Fuck skoldag, saknade sofia så jag typ sprack. Satt och tänkte på d en hel lektion och fick inget gjort. De va lixom skolan som förde oss samman. "Man fattar inte hur mkt man älskar nån förns den är borta" du är ju inte helt borta såklart men ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ja vill bara typ lägga mig i en mixer från tv-shop sånnhär som kissie har och mosa ihop hela mig för så är ja lixom utan dig din teletubbie! Slutsnackat. Missu, finns inge mer att säga.

Efter skolan gick ja hem. Jag va död. Har ingen "egen tid nuförtiden" gör alltid saker ^^ Men vi skulle på middag så ja fick typ inte träna heller :( Sen ville ja träffa agnes men fick nte. Sen när ja hade kommit hem typ halv 11 ville ja träffa hugo och dom men dom dizzza också (wow freaks, diiiie) Tråkigt har jag nu iallafall. Ska också spela wöw nu bara för de. Förrästen vill ja ha ett eget acc. Nån som har pengar? *räcker ner handen* Puss på mina fina läsare iaf som läst alla mina bloggar och så, alltid skönt och skriva så nån läser :) puss.
förrästen tycker ja min header blev ful, blir ni sura om ja byter tbx :)?

Kommentarer
Postat av: fia

Jag läser<3:)

LINDA ÄR ASSÖÖÖÖT

2009-01-17 @ 09:15:31
Postat av: Annie

hur får du bort reklamen i din blogg? :)

2009-01-17 @ 12:30:39
Postat av: L I N D A

vet faktiskt inte, den dyker upp när den här lust i guess ;)

2009-01-17 @ 13:24:28
URL: http://allaboutlinda.blogg.se/
Postat av: sofia

saaaaknar dig och du ska inte mixas någonstans :D<3

saknar dig mest,mest,meeeeeeeest!

2009-01-18 @ 09:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0