jag är suupersämst :)

Asså haaha. Jag är typ sämst på att göra designer, men asså de gör mig typ damp på att blogga-.- ingen fin design=inge kul att blogga. Men lixom fuck off fett jobbig ja måste va :D så eftersom jag är så superdupersnäll så ska ja blogga endå, för läsarnas skull. Kom på att ni kanske inte läser bara för att man har snygg design(Y) YEEEY ME! Så va tycker ni? Skitsamma hehheheheheh.
Idag så åkte jag skriskor på brunnsviken på morgonen och lixom åhhh *trött i benen* de va inte så kul så ja vi åkte hem och ja tjatade en massa på att ja ville ha godis :d och sen tjatade ja lite till så gick ja och maaaami te vivo och köpte godis och cola! Fast sen när ja kom hem så vet ni va som hände-.- mitt alarm på mobilen ringde! Så de va bara och gå till stallet (glömmer alltid bort när ja ska rida) och ja fick inte ta me godiset så ehm linda ikke glad. Och jag fick delilah ^^<3<3 och vi va typ superdupernågra typ 7st så vi hann göra en massa(y) va dock helt död efteråt men det gick ovanligt bra ;d seeen så gick ja hem och åt godis och spela wii och lämna in mina röda pumps för ja råka trampa av klacken på nyår. hehe. puss på rumpisen!


everybody knows when its true love :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0