ja kommer dö typ?

Heeeeeeeej *tröttsomfan*
Ja har typ sovit sen ja kom hem från skolan. Är ensam hemma för mamma o lars skulle till nån och äta middag så jag får göra själv. Men somsagt jag har typ sovit mig igenom middagen haha x_x och nu e klockan 9 så ja borde ta en macka lr nått.. aaa men skolan då, allt va som vanligt. Slutade halv 4 första dagen lixom driverdu?! Ja hade tänkt mig nått fult upprop sen får man gå hem (a) men ikke! Och just nu kollar jag på thöö simpsons , wiee! Saknar såfia som innihelvette ?! Shiiiiiiiiiiitpomfritt -.-' men iallafall ska ja beslagta mitt godis osvosv så ni hår ha en trevlig kväll mina vänner :'D
JUUUUSTE! mitt nya bankkort kom idag juuu, yehyeh!
P&K.


lyckades fixa menyproblemet äntligen :D + håll med om att svart va finare?!
och anledningen till att jag inte länkar mina kompisars bloggar där nere så är de för att mina föräldrar alltid lyckas få reda på min blogg och kollar då mina kompisars också-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0