inlägg

Hej sööööööööööötisar :)
Hur mår ni? Jag mår fortfarande inte helt bra tyvärr :/ Men hoppas på bättre till helgen. Gick somsagt till skolan och det var inte direkt ett helvette, jag hade intyg till idrotten, sluta tidigt osv. Eller jo, grovaste bråket med min klassföreståndare, vi fick damp på varann, jag hatar dig. Stick. Haha XD Sen efter skolan så gick ja hem och fick ett sms av agnes att de va träning. Mne kan fortfarande inte träna utan att vara helt frisk så de blev att sitta och kolla på och sen gå hem i kylan hela vägen, love it! Hade iallafall tänkt att gå och sova nu, måste veeerligen få min sköhetssömn idag och tillfriskna lite, för igårkväll blev en katastrof, somnade nog halv 4 för jag hade så ont i halsen, det gick inte att sova hur mkt jag än ville sova och hur trött ja var. Men nu får vi hoppas på en friskare linda och alla ni 136 läsare idag får ha det helt underbart (haha wie skryta lite ni vet ;) så ses vi imorgon, puss på eeeeeer :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vad heter din text du använder när du skriver inlägg? :)

2009-01-28 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0