hej kära läsare

Alohaaa.
Min dag består endast av massor av te, tv och wow såklart :D Gjorde en ny bloodelf igår och ja är på level 10 efter två dar lixom skillz?! Jag har så sjuukt ont i halsen iaf, kan seriöst inte prata, så jag fick stanna hemma :/Inget och lipa för direkt då men, haha ;) Jag är anmäld till gunnorp nu wie :D andra tio-dagars lägret om någon undrar, yippie! Igår så såg jag filmen mammut på bio. Riktigt grym var den! Dom fick verkligen fram budskapet lixom, man blev verkligen träffad. Och sen fick man se hur vissa barn har det, så jävla hemskt men filmen va endå asbra :) Nu ska ja måla mina naglar (som btw är skiiitfina) och rulla ut efter mer te, ha det så bra, puss!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hoppas det blir bättre med halsen

2009-01-26 @ 18:25:12
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visa bild på dina naglar när dom är klara! :D

Bäst din blogg är BTW!

<3

2009-01-26 @ 18:44:40
Postat av: Anonym

Lägg in bild på dina naglar när dom är klara!

din blogg är bäst :)

2009-01-26 @ 18:45:42
Postat av: L I N D A

tack sötnosar, värmer som fan.

skriv gärna namn :)

2009-01-26 @ 20:58:33
URL: http://allaboutlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0