godis till frukost? tjockislinda-.-

hejsan hööpsan!
Vaknade halv 12 idag :O tio minuter sen^^ och va helt ensam hemma, vetinte vart folket är men aja :D Till frukost blir d godis :s *dåligavanormåsteslutamed*
hallå ?! de va typ mitt nyårrslöfte att sluta hålla på såhär? X'D Bara för de ska ja skriva alla mina nyårslöften:

1. Försöka få de som vanligt igen me sofia.
2. Sluta äta godis på vardagarna.
3. Bli ännubättre på innebandy.
4. Inte göra mina föräldrar besvikna.
5. Bli bättre i skolan(framförallt när ja börjar 8an)
6. Fixa mitt rum hos pappa.


De va typ allt. Idag för övrigt så ska jag nog ta och köpa en fin klocka :d Och typ va lite social mot min säng som jag inte varit på sistonde.. Storvreta och allt :D så aaa? Asså haha no life ja har torraste humorn eva :* lol. xoxo

Kommentarer
Postat av: H&A

HAHAHAHAHAHAHAH !! prinses lampan hahahha jag döör xd

2009-01-06 @ 15:28:27
URL: http://nakenman.devote.se
Postat av: fia

Liinda är fetast i stan SAJK

2009-01-09 @ 21:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0