trött trött trött

Hej :)
Jag är sååå trött nu asså ! Skoldagen va väl inte spec jobbig och så. Mer rolig, för haha. Ja och O såg att dörren till taket va öppen så vi typ kuta upp där och de va kuuuul :D Tog lite bilder som ja kan lägga in sen hihi. Sen efter skolan (12.45) Så gick jag och D på elevråd och de va trååk. Sen rullade jag hem, åt lite mackor och sånt ;) Sen halv 6 så tog ja bussen till råstaparkshallen för det va träning med DJ (damjuniorerna) från 18.00-20.31 O_O jag vet de är inte klokt, men vi stannade bara till 19.30. Vi ska ju börja spela med dom på onsdagar, får se hur de går.. Men träningen gick säämst för min del. Va helt ur fokus och typ bara sprang runt och va död. Sen efteråt så såg ja ut som en svettboll

Kommentarer
Postat av: -.-

FU

2009-02-16 @ 16:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0