sursursursur

min DATOR (somjagälskarmestiuniversumochdenärbästochlalala) är typ SÖNDER!!! tackvare min syster typ, hon satt vid min dator och kolla på dendär skittråkiga serien naruto och sen hade den typ dött och ja är skitsur nu, för hon hade säkert laddat hem nått. Men vafan, min dator har ALDRIG fuckat upp sig eller haft några problem, värsta mirakeldator, sen kommer den och pajjar när hon använder den, lixom ofta ?! Har elins dator nu iaf, hon är ju inte hemma på hela veckan. Kollar på tv nu, har lixom inget att göra. Mamma och lars har åkt iväg till någon fest till nån kompis som dom känner, jag trodde att ja också skulle me men tydligen inte ;D yehhh. Hemma själv till 2 inatt då. Haha! Ska beställa hem pizza eftersom min fot är stor som afrika och ja är alldeles för laaaaaaat. pussochkram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0