MAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

Jag är hungrig och ja vill äta. Massor. Wiho!
Ko hem från ridningen fick älskling delilah igen. (diss igen lilla tjejen ;)?) De va myspys men gick sådär. I skolan idag rullade allt, gjorde inget speciellt vad ja kommer ihåg, jo snackade me rektorn om en grejj X'D Agnes fyller år idag också vilket jag tycker ni ska ta åt er av och gratta den söta ungen för hon är härlig<3 Tänkte även lägga ut en dagens outfit idag men bilderna blev inte rättvisa :( Imorgon kanske :) Sen vill ja göra ny design också, men måste anstränga mig och ta lite nya bilder på mig isåfall, och jag är laaaaaaat. Juste ja blåste märtas såpbubblor på rasten idag fast ja råka spilla så de blev icke någe bra :( HAHHAHAHAHA NU SPILLDE MIG KATT UT TYP EN VAS ME ROSOR :D yeehs *klappakatten* mamma fick flippination och typ dog? (: Aja nu ska ja göra så mamma gör mat snabbare sen ska ja duscha. Seya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0