katastrof -.-

Hej tjockisar.
Usch kom precis hem från ridningen, som blev an katastrof. Avkastad 3gånger av vh, cphäst. Vi skulle hoppa tre hinder och jag han lixom inte ens hoppa 1 gång innan han flippa ur helt och typ vände upp och ner på sig själv för att få av mig. Tre gånger rakt ner i backen me ryggen före, yey!

Skolan idag gick iallafall bra :) Hyfsad kort dag, bra lektioner (=ingen spenska/nv) och kebab me olivääör på rasten. Vi satt i datasalen typ hela dagen, men damon va taskig och låste dörren och ställde en tv framför när ja va på toa :( grrr! Nuudå, gissa vad som händer? -plugg. Min saga som ska vara inne imorgon är ofärdig så den ska bli klar, sen måste jag göra klart känsidgrejen på engelska till onsdag som jag inte börjat med + glosor. Nån som kan förklara kändisgrejjen för mig? Nån som vet.. ? Min syrra ligger i min säng just nu för hon har ju dataförbud hehe, ingen av oss kan altså spela wow, och det är ganska depp -.- aja puss och kram! Dagnes outfit lägger jag kanske upp senare ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0