inte min dag..

Halloj.
Har inte vart på humör idag, alls. Vet inte va det beror på. Orkar inte bråka me nån men aja-.- Skolan rullade på. fick mvg för min saga, de var väl bra men aa. Sen efter skolan så gick jag hem och somnade (som vanligt, haha) sen drog ja till bergshamra en stund och va me fina folket, sen träning. Gick apdåligt i början men sen matchen i slutat dinga ja två superschnygga mål vettni ett i krysset och ett direktskott i mitten typ. Det har väl varit min dag. Inte rolig direkt. En hund slicka på min strumpbyxa på bussen :( och jag satt och snckade me agnes efter träningen lite också.. Vet att jag är sjukt dålig på att skriva ibland, men aja. Nu ska jag städa hela mitt rum, sen duscha, plugga lite sen sova , puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0