inlägget publicerades aldrig

Jag skrev ett inlägg innan ja åkte men glömde visst att spara de haha (a)
Jag har ju varit på pl-kurs i 5 dagar ute i skogen :D Så jag har inte slutat skreva anna och alla andra som trodde de :) Jag kom hem runt 7  igår såja orkade inte skriva då som ni kanske fattar ^^ Men aja. Har tagit över 400 bilder så de kan ni iallafall få. Pl-kurs är typ nån scoutsak hehe ^^ Jag och mira passade knappast in där, men de var ganska kul endå lalalal :D more update later, seya <3

Kommentarer
Postat av: andiiz

wohoo! du är tillbaka

2009-02-27 @ 10:04:06
URL: http://andiiz.blogspot.com
Postat av: Nitlof

Måste vara nya sortens typ av klotter. Att skriva blogadressen i taket till sängen där man sov...

Jasså, PL-kuren ingenting för dig och Mira? Jag tycke att ni verkade trivas. Kul att du hade kul i alla fall och jag hoppas på att någonting gick fram som du kan ta med dig hem till din kår.



Ha det så nice så länge, med wowandet och med... Jusste! Du vet vad jag vet att du vill och bör ;P det kommer gå prima.

2009-02-28 @ 22:58:53
Postat av: linda

hahaaaaaaaa rooooobert vafan :D

2009-03-02 @ 16:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0