hola amigos

Hur mår ni ? Jag är sjukt trött och mina öron är varma (?) haha.
Suttit här hemma och hällt i mig te sen skolan slutade 14.00 med spanska -.- och ja ville ju träffa agnes som ja brukar göra innan träning och så, och hon sa ja men hon har inte sagt nått, än xd Så vi får se. Annars får ja ta och laga lite mat sen och släpa mig till träningen med bussjäveln ;)

Idag i skolan va ja mucho trött. Och ingen ville pigga upp mig verka de som så jag va typ död hela dagen. De va god mat btw *happyface* pasta me tomatsås lixom wihooo! Men senså efter skolan så skulle ja rulla hem men då skrek damon på mig så ja gick dit och sär va typ massa folk som åkte på en bänk på fetaste isbanan? X'D Ja va där o gled (på isen) ett tag sen hemmååååt och det va sjukt kallt. Skriver nog ikväll, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: emelie

Snygg header!

2009-02-10 @ 18:41:09
URL: http://queenies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0