hihih

Heeeeeeeeeeeeeejsan.
Keff jag är som inte skriver :D Filåt asså.
Idag såå va de skola. Inte så kul idag faktiskt :( Bläläääblä.
Finns inte så mycket att säga. MEN vetnie? Jag är bäst endå :D Efter skolan rullelirullade jag hem och käka lite, sen så åkte jag till stallet och red finaste hästen delilah<3 gick asbra lixom, kärlek på de ! Fast sen vare nån skitunge som hette sofia som gick till mona efteråt och ba "snälla, kan ja få delilah nästa vecka" sen jag va skrek så de eka enda till ekvatorn "HON ÄR MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!" haha hoppsan hejsan lixom (a) Död är jag. Har ätit iallafall (: Okej de som ja skrev om i tidigare inlägg så funderar jag på att byta till devote, altså bara flytta dit. Verkar ganska mysigt faktiskt ^^ Får se hur de blir med det. Ha de bra !


i sommar asså :D fan va kärlek !

Kommentarer
Postat av: SHORTY

snygg header du har! :)

2009-02-10 @ 15:08:21
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: agnes

ahha va det inte du som sa att devote va dåligt xd

2009-02-13 @ 22:15:57
URL: http://agnuus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0