fan va underbart :)

Hemma nu från agnes :D Äter kakor som min syrra har bakat hehe(a) Bästa kvällen på länge juu! Började med att vi skulle in till kista men alla biljetter va typ slut där så vi drog in till stan men biljetterna där va nääästen slut så vi fick platser längst ner i hörnet XD Men sen gick vi upp och där fanns en ledig plats som jag tog, muahaha och agnes satt i trappan bredvid mig. Filmen var GRYM asså. Riktigt skitbra. Jag och agnes satt och grina som fontäner (speciellt agnes!!) och många stirrade väldigt mkt, men asså haha alla andra grina typ också wtf! men altså när vi kom till stan så började filmen om typ 3-4 timmar och alla affärerna va stängda så vi fick underhålla oss på annat sätt^^ Sen efter filmen (eller före? kmr inte ihåg) så gick vi till donken för att äta oss feta, och vi åt typ först varsin cheesburgare och varsin glass, men vi ville ha mer men vi hade inte så mkt pengar, så ja ba agnes om du äta alla gurkor som ligger i våra hamburgar-papper så får du en cheesburgare, och hon SKULLE PRECIS GÖRA DE! jag ba :O men då såg ja soooooooooofia :D och typ skrek att hon skulle komma hihih, sen fick vi pengar till cheesburgare hehe för hon är bäst i hela världen (men vänta bara sofia, jag ska ge tbx^^) och vi satt och snacka minnen samtidigt som hon skulle ta upp pengar och hon ba linda kmr du ihåg när ja tog upp pengar och så gick den sönder när jag tog upp den? och sne precis när hon säger de så tar hon upp en halv hundralapp HAHAHAHAHAH omgomg vi tog typ höll på att kvävas av skratt (agnes fattade ingenting så hon tyckte nog vi va konstiga) men skitsamma (: sen gick vi och åkte hem o träffade mike och folk på vägen så vi va me dom lite och lalala. Sen fick ja sms av mami och sa att ja skulle sova hos agnes för hon blev sen jag vet inte, så så fick de bli :D Och vi fick sova nere i källaren i hennes syrras rum hihi (a) ;) Vi hade jättekul hela kvällen iaf, de kan ja säga ! Vaknade typ halv 1 på morgonen sen -.- sen vare match så vi drog och ja rulla hem osvosv. Snacka om feting lång text ?! ingen kmr läsa. BILDER KMR NUUUU! (klicka för större) OBS! inga ansikten förtäckta så ignorera (a)

Kommentarer
Postat av: H&Af

anu löähn fula bilder xd <3333 haha älskardig.

2009-02-02 @ 16:18:23
URL: http://nakenman.devote.se
Postat av: agnes

hahahah saknar som fhään linda ! det va najjs !!!

2009-02-19 @ 20:56:07
URL: http://agnuus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0