fan va ja saknar gamla tider

Guuud, speciellt dig sofia. Hela tiden från när vi började lära känna varandra. HELVETTE vad jag saknar. Kommer du ihåg alla gånger vi låg på min balkong och solade och lyssnade på musik och var allmänt flumm, sen sov du hoss mig och vi snackade om allt? och varje rast i skolan gick vi och åt blåbärssoppa på "vårat ställe". Seriöst  det var bara vi två då och alla problem hamnade utanför, vi lixom stängde hela världen ute när vi var tillsammans, VARJE DAG. Härligaste tiden i mitt liv. Det finns så sjukt mkt att säga, men hur fan ska man få ur sig de och vad spelar de för roll? Vi får ju aldrig tillbaka dom minnena. Usch, och alla låtar från dom så kallade "fjortistiderna" gud va man saknar när man får höra dom. Jag har lixom en miljon på datan. :( JAG SAKNAR ALLT OCH ALLA FRÅN DOM TIDERNA, TA MIG TILLBAX?!

Kommentarer
Postat av: sofia

saaaknar dig oxå :( blåbäääääärssoppa, o allt.. miss it <3

2009-02-06 @ 10:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0