caramel chew chew


.. Heter den ben&jerrys glassen som ja hittade idag ;D Faktum är att jag sitter och äter den just nu och den är skitgod :D Men hamnar nog på andra plats endå haha xd Blev inte mycket bloggande igår jag veet :) aja. Idag så var det lång skoldag som vanligt på torsdagar. Dock var det helt okej ;) Fast blev dödad me vatten av mirza och berken.. och damon tog min strumpa och gömde den :( hehe :D Idag är de ju torsdag som är den enda dagen på veckan som ja inte gör ett skiiiiiiit på , yippi! Tv och äta glass och dator hela kvällen (jag gillart')! Tillbaka till glassen och min feta säng. Smsa! (och om någon vill se dagens outfit så släng in en liten kommentar så laddar ja upp direkt, har tagit bilder men pallar inte xd) puss :)

Kommentarer
Postat av: Philippa

lägg upp, lägg upp, lägg upp

2009-02-19 @ 17:41:43
URL: http://sensible.blogg.se/
Postat av: agnes

ooh du träffa mig. lägg upp !

2009-02-19 @ 20:29:50
URL: http://agnuus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0