yo yo yo

Har skaffat en ny blogg! Imorgon ska jag fixa designen helt klar, sen finns adress på msn och facebook! Coolt va :D Fast är inte helt säker. hehheheheh. Agens sov här inatt, i övermorgon är det julafton och jag har köpt presenter. Idag åkte jag och Ankan in till stan och träffade lame-ass-mdf killar dom hette typ gustav och max eller nått? Den ena va Agnes kusin och duuuuuuuuuuude han såg ut som värsta braten, den andra va bara mobbad. DISS. Jag och Agnes gick lite i butiker innan vi åkte till Centrum och satt där ett tag. Sen lämnade vi varandra. Väl hemma står det 4,5m granjävel i trappen. Min första tanke bara "shiiiiiiiiiit fan dom är inte kloka" Fast den kom upp och står i vårt vardagsrum, slå den ni om ni kan! Nu ska jag sova pallarnt va uppe. Cya


Kommentarer
Postat av: Jonny

aha ok :


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0