This is 4real, bitch

Sämst skrivande i bloggen, men jag har inget kul att dela med mig av just nu. Idag var värsta dagen på länge. Jag kom inte ut genom dörren imorse utan bröt ihop i hallen och där satt jag upp emot närmare en halvtimme, sen gick jag in till min säng och grät mig själv till sömns med mamma bredvid mig. Blev ingen skola. Sov tills 2, har inte orkat göra något. Åt pizza sen, och köpte godis, när jag kom hem ramla min stång där jag hänger mina saker på i mitt huvud. Snurrigt. Eller snurrigare kanske man ska säga, det är ju redan nog snurrigt som det är. Skriver kanske mer imorgon, cya

Lättar upp stämningen lite, bilder från nobellunchen:


Kommentarer
Postat av: Sanna

älskar dig och din blogg bloggbesokare.se

2012-11-10 @ 08:54:03
URL: http://www.facebook.com/Iphone5Tillbehor/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0