So keep your love lockdown

Haha min blogg är så grymt tråkig, hur orkar ni läsa :D?
Ska börja från början till jul, skriva lite seriösare, heheheheheheheeh men asså ni fattar ?! Idag är det fredag och vi kollade på film hela svenskan, i taket lyser stjärnorna, SNACKA OM KASS FILM. Den va lixom bra första gången, nu vare lixom hej fuck me? Oliver kasta kladdkaka i mitt hår så nu är jag lite brunett, de kan man leva med. Sen varte rast och jag hängde lite med Micho och Dorre. Sen musik, jag sjöng inför hela klassen och katja spelade piano, nivet titanic låten? Fan va grym jag va :''''') Sen HEM. Ikväll skulle jag VARA med AGNES ?! Hon sa det iaf, fast nu sa hugo att hon sagt att hon inte ska vara med mig och sen svarar hon inte-.- HORUNGEEEEEEEEEE! fast jag älskar henne litegranna endå, fast bara lite. Mycket. Agnes ring mig.

Kommentarer
Postat av:

Prova att skärpa till dig lite---- du fixar inte att segla igenom livet med gelenaglar och flummigt tjatter... ta och kamma till dig så jag blir glad och stolt....ok? :)

2009-12-06 @ 08:05:38
Postat av: Linda

Vad har jag nu gjort :o?

2009-12-06 @ 16:49:03
Postat av: Pappsen

Antagligen ingenting...så förmodligen för lite! ;) :D

2009-12-06 @ 18:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback