eheheh

Jag skriver inte. lololol fy på mig, måste bättra mig annars får jag inga julklappar. Fast jo! Jullov är skönt, Agnes sov här idag och vi mysade galet. Och nanananannan *the big news* VI SKA TILL ROMME :D (inte agnes de bara flög in sådär mitt i grejen lalalla whatever) Typ jag Neeten Märta Jocke och kanske fler? OMG partyyyyyyyy egen stuga vid backen och jag dör så pepp :'D

Idag var jag iaf på teater och åt på resturang så jag spydde (nästan). Sen nu sitter jag i Neetens rum och vi letar stugor osånt, kollar lite på film. Äter godis hihihihieheheheh PUSS

Kommentarer
Postat av: :*

Har letat jätte länge efter en blogg och när jag läste din kajsa så så blev det en lättnad .. gillar verkligen din blogg och du är sjukt snygg... bloggbesokare.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0