2cool4school

USCH JAG HATAR SKOLAN. Fattar inte själv hur jag pallar gå upp varje morgon, jag är typ min strösta idol, yeeeah. Idag rulla jag till agnurs efter skolan, vi chilla, sov lite sen åt vi massor av mackor. Träning. BLÄK! Damon is back in school, awesome :D Vet inte varför jag skrev det, men de vart kul! Fick massa kakor och bullar &så. På rasten tog jag en promenad med allan (??!!) och andra rasten med micho, skoj att veta. Fiskkuksugarlektioner sen sluta halv 3, sen följde söt människa mig till bussen och så drog jag till agens och blabla ni vet resten (varför skriver jag allt i fel ordning?..) Aja AGNES SKA MED MIG TILL SÄLEN PÅ SPORTLOVET!!!!! wiho :D<3345 Anyway, hejdå

Kommentarer
Postat av: D'10

Hehe sweeet :)

2009-12-09 @ 15:19:06
Postat av: Nikita

"Hahaha bra skrivit men

2012-11-10 @ 08:54:02
URL: http://www.bloggbesokare.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0