we always end up together

Igår gick dagen åt till att sova, youknow. Tröött som man är. Nån gång vid 20.00  var jag mitt uppe i wow då jag kom på "FÄÄÄÄHN ABO VI HAR JU TRÄNING IDAG". Smsa till Agnes men hon skulle fira sin mamma för hon fyllde år så jag vandrade iväg till mamma (JA, jag gick..) för att hämta träningsgrejer och troligtvis bli skjutsad till tallbacka. När vi precis går ut genom dörren mot bilden ringer såklart agnes och säger att vi ska hämta upp henne, så vi drar förbi henne, åker till träningen, och när vi kommer dit.. INSTÄLLD! ojsfijsfjogfuh ja typ ba cutcut på att Uffe eller nån hade nyckeln så jag och Agnes fick skjuts av Verrans m0r hem till Agnes utan ideer om vad vi skulle göra, men a det slutade med att jag sov där, as usual. Jag och Agnes lyckas alltid umgås helt oplanerat och random, thats how we do it! Och natten tillbringades i soffan till mtv med Agnes och E bakom sig.

Jag drog från agnes vid 3 tiden idag och raka vägen hem till mamma för att springa 5km i ursvik, gick rätt så snabbt för att vara så otränad som jag är efter dehär fettma sommarlovet men aja, i övermorgon börjar skolan! Eller imorgon eftersomatt klockan är 2. Nu ska jag hoppa i lopplådan och förhoppningsvis vakna nångång imorgon (man vet ju aldrig..). När skolan börjar ska jag börja skriva normalt igen som jag brukar och förhoppningsvis lite seriösare haha. Då kmr mer bilder och KANSKE videoinlägg FEEELIXX! aja ni får ha det gött, cya

2 september ar det 1 år sen jag började på innebandy.
23 septemper fyller jag och agnes 1 år<3.

Kommentarer
Postat av: agnes

vi borde göra något idag? :) jag skulle kunna komma förbi dig efter ridningen :D

2009-08-19 @ 13:56:08
URL: http://agnesj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0