vaknade nyss

Hej allesammans, klockan är två. WOHO! Vaknade av att en jävla gubbe härutanför började borra med en såndär grej man gör hål i asfalten me, och de lät som ***! Försökte sova men kunde inte, så tillslut öppnade jag fönstret och skrek "men kan du hålla käften me dendär skiten eller?!" fast det hördes inte, fatta va högt den lät? Så jag pallrade mig upp och såg att klockan va kvart i två så whatever!

Igår hade vi sjukt kul iallafall, fest hos ludde i hanns kollonilott (?) De va aschill iallafall. Typ jag, Simon, Kevin (+ hans tjej och hennes tjejkompis som Ludde kasta iväg), Gurra, Malin, Vanda, Henning, Sara, Ludde, Tompa, Sebbe x2, och två random tjejer. Tror det va alla. Sjukt kul iallafall. Kom hem och somnade typ direkt! No pictures tyvärr. Nu ska jag köra wow och väcka neeten som fortfarande sover xd? PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0