träna tills jag dör

Tjena alla pojkar, flickor, hundar, katter, fjortisar och emos! Hur är läget idag? Själv mår jag alldeles utmärkt! Just nu sitter jag och äter hallonglass, gött som fän faktiskt. Idag rullade skolan på som vanligt, satt och räknade varenda minut vilket inte hjälpte, snarare tvärtom. Korv till lunch, varenda människa viftade med korv framför fejjan på mig haha, not okey. Jag äter inte korv. Och som grädde på moset eller vad man säger så har jag inte ätit en korv med bröd på 2,5 år. Slå den?! Sen drog ja hem till Ella med folk som Kevin, Simon och två tjejer, inte speciellt kul. SEN HEM ÄTA PANNNKAKOOOR utan sylt och grädde typ blä? Sen när kollar man inte om det finns hemma innan man gör pannkakor? Det är som när man bakar, är man smart så lägger man ju fram alla ingredienser först och inte bara leta rätt på skiten var som. dah? :D (jag leker smart som fan). Men iallfall sen vart det träning witch i loooove :) gick kanon (y) Har inge mer att säga vi ses imorgon people, adios!


Smakprov på Agnes nya stil, snyggt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0