smakprov @ nya designen

Det är då vad jag suttit med hela dagen, sedan jag vaknade. Har kodat allt på en helt annan kodmall och gjort alla små detaljer på de hela och nu saknas bara headern! Vill dock ha lite nya bilder för de (och min kamera är fortfarande på elgiganten =() och sen så kanske jag vill prova att någon annan gör min design för en gångs skull, så jag tänkte att Victoria eller nån kan göra en header åt mig som jag bara sätter in sen, de vora awesome! Men här har ni iallafall ett "smakprov" på den nya designen, puss på er.


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L E

jag tycker att din nvarande är skitgrym, men de ska bli spännande med en ny design" :)

2009-08-04 @ 21:59:50
URL: http://isabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0