på riktigt

Hej läsare. Kom precis hem från träning, gick superbra för att va första riktiga träningen för min del. Eller okej, de gick fett awesome :D Körde stafett och satte 8/8 lixom CATCHING! Andra målet i matchen också supersnyggt 1sek efter att ha fått en boll rakt på näsan. Tidigare idag var det skola, som nu har börjat på riktigt :( Har saknat min klass endå grymt mycket <3 Efter skolan drog jag Ella Simon och Kevin till bryggan och satt där flera timmar i solen och åt ben&jerrys, verkligen sjukt mysigt. Kan inte fatta att våran fina sommar snart är borta :/ Aja sen mötte vi Tim chilla ett tag sen drog jag hem, åt och sen till Agnes och vi drog till el träning. Skriver mer imorgon! Ska börja lägga upp dagens outfit också, hade supergulliga kläder på mgi idag hehe, puss på er folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0