glada dagar

Dom två senaste dagarna har vart helt awesome, känns som ett perfekt slut på sommarlovet att spendera dagarna med dom ja älskar allra allra mest :) Ska försöka berätta lite kanske xd

Igår då.. vaknade upp 15.00 och chilla hela daaagen lång.  Jag Tova Alicia och Agnes drog sedan på the voice på kvällen och jag såg Darin älskling vilket gjorde min dag, vi träffade massor av folk och allt var allmänt kul. Natten var najss, jag Elias och agnes gjorde vofflor klockan halv 4 typ och glodde på tv. Sen klockan 9 på morgonen sov jag och agnes på huvudstafältet, FRÅGA NTE VARFÖR. Vi är knasiga o de va kallt. Jag drog sedan hem! Hade inte sovit ett piss, men jag kollade en film o halvsov igenom hela, för att sedan duscha och fixa mig, sen ble det feeeeeeszt hos Ludde med grovt älskat folk, hela kvällen vart lyckad <3 Nu är jag hemma iallfall, ska dricka lite te och sen blir det nattinatti.

FÖR JAG O MAAAAAAALIN ÄR SUMOBROTTARE, SUCK ON THAT!

Kommentarer
Postat av: agnes

<3

2009-08-17 @ 14:02:02
URL: http://agnesj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0