fekke fekke

Hejsan. Sitter i pyjamas fortfarande och klockan är typ en miljon. Har precis käkat middag, och ville fett gå och köpa godis men jag orkar verkligen inte. Nån som vill bli min slav? Hade tänkt berätta om gårdagen iallafall.

Jag sov, jag vaknade, jag fixade mig, jag träffade agnes, vi träffade elias, vi träffade hediyeh, chillade ett bra tag tills vi möttte några andra och rullade mot jossans fest, det var fett najzzz och folk va glada (y) dansade och glodde på josefins fina rum som typ va två rum och ett var bara en garderob och jag o agnes DOG! Sjukt najs men va tvungen att dra tidigare för jag och agnes skulle GÅ hem till frösunda (yey) De tog ett bra tag men vi han prata en massa och lägga märke till två feta vinröda streck på mina kinder och en uppsvullen hand av helt okänd anledning. Dock var det borta sen när vi kom hem (?) Vi webbade med Macan i flera timmar, körde wow och kollade på harry potter (den nyaste) i en kvart innan vi somnade! And thats it.

Idag har jag inte gjort ett skräp. Eller jo! Jag rensade hela min garderob, och resultatet blev två påsar kläder jag aldrig använder i soptunnan och lite bättre ordning i min garderob, det gillar vi! Lekte även kreativ och skrev en inköpslista om vad ajg ska köpa när jag får mina 2000+ kr hähä. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0