annorlunda

Tjo folk! fortfarande folk som läser, ser man på (: Mitt liv kanske inte är så ointressant iallfall, hehe. Idag har jag vart i skolan och vi hade hemkunskap som första lektion, smörade sönder för läraren (slutbetyget i hk får man ju i 8an) och lyckades väl ganska bra (a) Tråkig rast och allt rullade på, sista lektionen tog vi det lugnt, jag och Ella satt i fönstret i nv salen och värmde oss i solen. Passa på medans den skiner lixom, snar är det byebye sommar! Det var hur som helst sjukt mys, hängde lite halft med i allt prat hela tiden och de var allmänt skithärligt :D När jag kom hem webbade jag med macan i typ 2 timmar samtidigt som ja körde wow, han tyckte typ det var underhållande eftersom man alltid får sån jäkla damp när man dör och så, aja!

Har märkt lite skillnader på migsjälv senaste tiden, sjukt konstigt! till exempel har (hade?) jag ett komplex hela förra året att mitt rum ALLTID ska vara rent, jag kunde inte gå och lägga mig utan att städa. Men nu spelar det ingen roll, allt ligger huller om buller i mitt rum och bara min säng har nya lakan en gång i veckan och mina kläder alltid är rena så överlever jag! Okej allllaaaa langar careface men jag tycker faktiskt det är grymt konstigt!

What ever ska chilla fråmför tvn och måla tånaglarna nu, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0