tråkig dag

Hej allihopa. Jag vet att ajg måste bli bättre på att lägga ut bilder, videos mm. men det är lite svårt nu när ja bor hos pappa, så sluta inte läsa min blogg för de, för d kommer att bli mkt bättre om nån vecka eller så! Men ja håller ur uppdaterade hela tiden som vanligt, of course! Idag har det inte hänt något speciellt i skolan eller så. Däremot har jag blivit besatt av en bok (okej anna, du har rätt!) "om jag kunde drömma" första twillight boken, så den och wow är i stort sätt vad jag har pysslat med sen jag kom hem ^^ Nu hade jag tänkt att börja tänka på refrängen och sen lägga mig och läsa ett tag (man är ju duktig?!) och ja, det var väl det. Puss och kram och sluta aldrig läsa min blogg! :D Den är ju bäst lr hur? ;)

Kommentarer
Postat av: andiiz

Ha! Jag sa ju att den var bra =P

Du kommer aldrig få nog, även om du läser hela serien tre gånger, mohaha. Det vet jag, av egen erfarenhet, Haha.

2009-04-22 @ 14:54:17
URL: http://andiiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0