tisdag

När jag vakande idag trodde jag det var måndag. Måndagar börjar jag 9.25. När jag kom sluta träslöjden, och jag har typ icke godkänt i träslöjd, arne skällde ut mig förra lektionen förra veckan och ni kan ju tänka er hur glad han blev idag? Det ledde tyvärr till bråk mellan mig och min klassföreståndare också -.- Slutade med att jag typ stod och skrek på henne, hehe. You deserve it bitch. Men iaf, jag var glad när vi slutade. Och åkte direkt till agnes skola i odenplan och mötte upp henne, sen drog vi till henne ett tag y sen ut. Till klotterberget med folk, mysigt som fan :) Dom sprängde en tom kanna, haha typ dog. Aja gjorde ett försök till ett videoinlägg imorse men jag visste inte vad jag skulole säga så.. Nu ska ja kolla på satc, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0