städar & tv

Hej allihopa :)
Jag håller på och städar mitt rum just nu efter att agnes och jag röjjt runt som galningar igår & idag och haft skitkul ;d Hon kom till mig några timmar efter att ajg dushat och fixat mig och hon hade vart hos sin mormor, och vi geeka wow bara ett pyttelitet tag denna gång, kollade tv och spelade in en miljon filmer med mig webcam, haha. Sen försvann lars&git till nån bio och vi bestämde oss för att dra ut, till nakenberget där det var en massa folk. Och vi gick hela vägen till huvudsta vilket jag ångrar eftersom ja hade 8cm klackar (woho, smaaart) men jag fick inge ont eller nått endå utan det gick bara så sjukt långsamt xd men aja där träffa vi moa och massa andra tjejer och killar som va där och killarna försökte göra eld fast dom faila för den sluta brinna efter ett tag haha. Sen kom vi hem nångång kmr inte ihåg men då drog vi till statoil och köpte godis för 60 kr sen hem och titta på tv och käka godis + påskmust (jag försöker faktiskt byta ut colan) fast sen så deckade vi skitsnabbt vid typ 1 och godiset fick bli frukost istället, haha :D Sen rulla agnes hem vid 1-2 nångång för hon skulle med alicia nånstans och jag passa på och spela wow innan min syrra kom hem (y) levla 2 ggr, yey me! Iaf kom mamma hem med semlor sen vid 3 och ja laga lite pasta så de blev najs, resten av dagen har bestått av chillaaaa :D Ha det göött dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0