sommarväder

Tjena alla läsare. Ligger just nu och kollar på "dark water" den går på 4:an. (Minnen från qlan visst märta?!) Men ialafall den är typ väldigt läskig hah^^ Innan den så såg jag "the wedding date" som var sjukt söt också :) Idag fick vi gäster eftersom det typ är påsk, och jag låg på balkongen och drack ciiider och solade i de sjukt vara vädret, det märks inte att det är vår fan, det är ju typ sommar i luften? Skulle inte förvåna mig om jag vaknar upp imorgon och ser gröna träd, gräs och blommor ute! Men två saker som inte glädjer mig är att det snart är skola igen :/ och min kameraladdare är borta, har inte använt kameran på veckor! Sen saknar jag ju agnes så sjukt mkt, även fast hon åkte i tisdags :$ kom hem sötnus!<3 Och btw så behöver jag mooonneey! Känns som jag aldrig köper nya saker även fast jag shoppar typ hela tiden! Jag behöver en liten axelväska, en skitsöt blommig kjol från h&m och ett par skitsnygga solglajjor från ginatricot! Hela min garderob är vinterfylld känns det som, förutom mina 1000 kjolar och tights ^^  Men iallafall, ni fattar? Langa pengar :D Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: määärta

åh haha,minnen !

2009-04-13 @ 20:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0