s ö n d a g

Tjena!
Dagen började med att jag och neeten åkte direkt till cafe solo för att äta "frukost-lunch" det blev chai latte och focaccia för mina del haha, och N tog sushi som vanligt. Sen solade vi en stund, 15 minuter idag också. Efter det gick jag till sofia, och satt där ett tag tills hon kom ut och va klar, och vi gick och mötte hennes kompisar typ. Sen gick vi till ica i huvudsta c och köpte engångsgrill, marsmallows, hamburgare och sånt, Sen drog vi till nakenberget och satte oss där och hade trevligt. Dom satt och pratade om deras tränare och vad han hade sagt om dom på nått utväcklingssamtal, fatta inte ett skit.

Sen drog jag för att ja skulle äta hos min pappas tjej och påvägen så tänkte jag möta upp agens för hon baxa mina nya solglasögon (förvånande?) haha agnes agnes :D Och när ja va påväg därifrån så får jag sms av nå "henke" som visade sig vara en av tjejerna som var där med sofia o co. som ville kolla upp om jag skulle äta eller dissa sofia för nån annan. Supermoget? Har fan aldrig träffat bruden förut och sen kommer hon och kollar upp saker och ting? Folk har fan egna munnar..  Men iaf, agnes, tova mm va typ på huvustafältet och de va långt så ja orkade inte gå dit och åkte istället och åt, sen kom jag hem och satte mig vid datorn och käka bananer, haha.

Jag och agnes bestämde också aldeles nyss att jag ska ta ledigt en dag från skolan och så åker vi till hennes land på onsdag och firar valborg mm och kommer hem på söndag, kommer bli hur mysigt som helst ju kan jag tänka mig :D Aja det var allt. Im out! Peace

Kommentarer
Postat av: random som haffar folk grejor. "henke"

DET KOMMER BLI SUPER NAJS HELG LINDAAAAA!

2009-04-26 @ 21:34:57
URL: http://agnuus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0