rip min dusch

Vet ni vad?
när jag kom hem så fick ja reda på att värmen inte funkar i huset för dom håller på och bygger och håller på med massa rör och så så när jag kom hem från träningen så pappa ba "visst har du väl duschat på träningen?" jag fick panik och typ kom på att de va idag dom skulle stänga av. DÖÖÖÖH tror ni jag ska duscha i iskallt vatten? Knappast! Thank god for parfym typ :/ så nu är jag mkt deprimerad, värmen sätts inte igång för än imorgon 5.00 och palla duscha på morgonen  :( Har ätit några mackor till middag och nu ska jag bara spela wow i nån timme sen lägga mig och läsa. Idag hände inte särsillt mycke som vanligt, men när jag kom till skolan och gick in i omklädningsrummet, så skulle jag ta av mig mina vita ballerinaskor, och då ser ja att det är RÖTT i hela skon och ja va WTF? så jag typ hoppar runt och blir fett rätt och då kommer det blodpår efter mig överallt XD det visade sig att jag typ krrossat min tå utan att känna nått, men fan va blodigt de vart. Sen har jag somsagt tränat och läst. Dör för boken<3 fäääck va bra den är! aja vi ses :)
Ajuste! vi fick våra lagfoton idag också, haha jag blev faiiiil.

bilder från innan skolan imorse (neeten försökte störa)

typisk linda-min haha XD


happppyyface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0