parfyym

Mamma väckte mig otroligt tidigt imorse innan hon skulle på planet till belgien och undrade om det var någon speciell parfym jag ville ha, det var tydligen väldigt billigt i taxfree, och jag som var helt inne i min sömn kunde inte komma på namnet på britney spears - hidden fantasy så det lät ungefär såhär:

Jag:
Men den är.. ehm.. taggig, röd.
Mamma: Hm va? Men det finns ett paket här med massa små flaskor från dior...
Jag: Äpplen! Jag vill ha domdär äpplena, domdär röda och gröna!
Mamma: Åhh dom finns här.. Ett paket med båda två!
Jag: Dom vill jag ha.
Mamma: Sen finns det nån från britney här som verkar popurlär..
Jag: *trött* men ta äpplena nu, jag vill ha dom.
Mamma: Hidden fantasy heter den!
Jag: JA DEN VILL JAG HA JU!
Mamma: Men bestäm dig.
Jag: Men köp nån av dom
*klick* sen somnar jag igen.


så förhoppningsvis kanske hon kommer hem med någon av dom, man vet aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0