nämen hej

Tjeeeeeeeeeeeeeeeena.
Jag kom precis hem från agnes, där jag tillbringade natten och kvällen :D Och jaaavisst har hon gått omkring och råmobbat mitt senaste videoinlägg men okej, i fortsättningen ska ja sitta där som en stel gammal gubbe och snacka om vad jag har gjort, deal ;) Kvällen var väl helt okej iaf, nån konsert black sheep i hufvudsta. Jag va mest trött, kände inte så värst många, och fick ont i öronen av hög musik. Innan det var jag och träna, vilket inte gjorde det hela bättre eftersom jag lyckades glömma nycklarna hemma och självklart var ingen där, så jag dumpa mina saker utanför dörren och la en rush till bussen och åkte till agnes, mysigt va? Fick smink, parfym, plattång och kläder så söt som hon är. Nu är duck duschen de första jag ska göra efter detta inlägg, och efter det ska jag fan sola. Det är så sjuuuukt varmt ute så jag var tvungen att ställa mig i skuggan med mig tjocktröja, shit lixom :D Agnes kommer kanske hit sen iaf så jag blir nog inte helt ensam. Aja pusshej leverpastejj!

TJENA PÅÅÅÅSKLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0