linda goes oduktig

Förlåt älskade läsare :D Jag har helt enkelt inte haft nått intressant att skriva om så de har inte blivit av :/ Men nu sitter jag hos pappa, ska va ahr i två veckor (:o) och har inte ett skit att göra. Idag i skolan så hade vi thaiboxning, de va jobbigt och träkigt ^^ Men iaf, efter de så drog jag till tandläkarn, fick bedövning igen så jag inte inte kunde le eller nått, bedövad i hela jävla munnen xd Sen kom jag tillbax en halvtimme innan vi sluta typ , haha! Alla garva åt mig för ja typ inte kunda snacka ordentligt ;< Men iaf, ikväll är inget planerat, så säg till eller så får ja sitta och g33ka wow hela kvällen , pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

linda förhelvete det går ju inte att få tag på dig. vart är du :(

2009-04-18 @ 13:23:16
URL: http://agnuus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0