i promise

Ja, jag är väääldigt dålig på uppdatering med mera.
Men nu lovar jag er :

Dundundudud.. när jag kommer tillbaka till mamma, så SKA jag ha hittat min kamerasladd, och då ska jag göra ny design, jag ska börja uppdatera mera regelbundet, göra fler videobloggar och mer bilder och mm!

Idag köpte jag ett par nya solbrillor faktiskt, röd kant, grymt snygga! Bara 99kr. Köpte även ett par lila örhängen och present till sofia m. Märta kanske ska fota mig igen snart , då blir det fina nya bilder till bloggen hoppas jag ju, wihoo! Tog även en tripp till solariumet, det blev en 15-minutare denna gång (man måste ju jabba igång brännan!) Sofias partyy var ju ganska lyckat också , mkt fina människor o så (: Aja kom ihåg va jag har sagt nununu ?! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0