helg

Tju :>
Igår typ, så drog jag till agnes mitt på dagen när hon väckte mig (typ 1) och vi typ gjorde nått^^ Juste vi vi drog till klotterberget o rökte vattenpipa höhö. Sen på kvällen va hon och ja barnvakt till hennes lillasyster för dom hade ff, och vi typ käka billys-pizza och gungade , sen träffa vi verran, tova, carro och linda ett tag för dom kom sen. Sen satt vi och glodde på happy feet. Idag så väckde agnes mig igen (halv 2) och jag duschade och fixa mig sen typ halv 4 så rullade jag till henne och vi käka lite sen gick vi och mltte tova i centrum, sen tog tuben till odenplan där vi gick till ett internetcafé och lana lite left 4 dead och wow, haha. Sen tog vi bussen hem. Nu sitter ja här och spelar lite, pusshej! (imorgon är det skola :()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0