hästnördar

Tjenamors.
Jag och agnes spenderade ungefär resten av denna härliga dag hos hästarna. Jag fick för mig att rida igen i nån random grupp och fick nektar, uknow. Agnes fick chartreuse.
VI ÄROOOOO ALLA HÄSTE NÖRDARRR!
Nä nu ska jag vara seriös, eftersom jag alltid är så seriös.Efter så slog jag i huvudet i en kant, och agnes tappade min mobil i golvet ett tjugotal gånger, och varje gång gör den likadant - dampar, lyser rött, startar om sig och byter bakgrunsbild. det blev lite längtråkigt efter ett tag.

Imorgon(kväll?) bär det iallafall av mot norrtälje och jag kommer spendera 4 dagar med den person ja älskar mest, wiho jag längtar ! Och visst uppskattade ni min fina bild imorse, självklart är den oredigerad.. Har ni tur så kanske jag bjuder på en "smashed potato" imorgon för märtas skull, så håll ögonen öppna gott folk! Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll och som ni märker är jag på väldigt gott humör idag, och ja, jag undrar också varför. Puss och kram :)


Kommentarer
Postat av: random som haffar folk grejor. "henke"

EY!

det kommer bli supernajs

2009-04-28 @ 21:49:10
URL: http://agnuus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0