härlig dag!

Gud vilket härligt väder det var idag också :)
Det började med att agnes bad mig komma till henne så jag tog en dusch och fixade mig och sen begav jag mig till henne. Vi mötte upp tova och stoffe, linda och en till tjej vid tuben och sen åkte vi in till fridhemsplan, där vi gick in på ica oxh köpte engångsgrill, skitmkt läsk och köörv! Efter det drog vi ner till rålis och satte oss vid en fin strand, och sen kom candy, mimmi, verran och två av candys kompisar, sen kom tre till som jag inte vet vilka de va menmen. Det var dock väldigt blåsigt och ingen var bra på att elda så engångsgrillen blev faaail, dom fick äta rå korv hahah (jag äter inte korv), och efter ett tag orka vi inte sitta där så några av oss (orkar inte räkna upp namn haha) drog till nakenberget och där va annat folk som gick efter ett tag. Vi de laget höll jag på att kissa på mig, jag svär! Så sen gick jag, tova, agnes, stoffe candy till tuben och drog till centrum och gick på donken där vi spenderade fleeera timmar och åt o så. Sen närmare mot 9 så drog vi tbx till nakenberget och då var det betydligt mer folk, och det var ganska chill. Och linus och två andra badade hahaha! Fett synd dom typ frös sönder. Aja sen drog ja hem nångång och nu sover alla, ska dricka upp min cola och städa lite sen blir det 2½ men på tvn, pusshej :D

lägg märke till att det är kvitton och mcdonaldspapper som brinner, inte grillen!

Kommentarer
Postat av: agnes

hahah det va verkligem underbart! saknar dig såå! :( ooch jätte fina saaaker du köpt ovan! puuss

2009-04-11 @ 19:10:54
URL: http://agnuus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0