godmorgon

Tjeeena! Jag sitter här och dricker ett glas cola (eh.. :$) och har skittråkigt. Har precis ätit klart min frukost och jag vill köra wow men såklart kommer neeten köra typ hela dagen-.- Igentligen vill jag uuut och leka med alla fina människor, min ikke, alla är typ bortresta :( Mamma skulle iaf komma hem tidigt idag så vi kanske hittar på nått. Aja. Juste! Fick med mig en ny väska hem igår också, svart skinnimmitation. Snygg för att vara så billig ;D Nu har jag inte mkt mer att skriva om, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas du får en underbar kväll nu och en grym fredag imorgon. Ha det bäst!



PS. Om du vill så får du mer en gärna lägga till min blogg i bloggkoll, säg till i såna fall så att jag kan lägga till din blogg med :)

2009-04-10 @ 00:19:33
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Amanda

fin blogg!



Jag kör en frågestund på min blogg! ställ sjuka/roliga/seriösa frågor! Whatever you like.



Jag länkar även till din blogg senare i ett inlägg! kika in :)

2009-04-10 @ 20:08:25
URL: http://amandaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0